CIPEX har i samarbejde med Ocean Outdoor i efteråret 2020 stået for levering og opsætning af et par LED Impact skærme i 2 af Københavns storcentre.
Digital Signage får budskaber ud til flere
Når mange små skærme bliver forbundet og danner en kæmpestor skærm, bliver den ikke nem at overse. Ved hjælp af impact skærme kan mange virksomheder/butikker nemt få deres produkter og brands eksponeret til et stort publikum. Dette har de nu både i Lyngby Storcenter og i Amager Centret. Reklameværdien i sådanne skærme er ikke til at tage fejl af. Reklamernekampagnerne når ud til mange forbrugere på en gang og giver en storslået effekt. En reklamekampagne kan vises i kombinantion med storeskærme og små skærme rundt omkring i et butikscenter. På den måde kan de nå ud til størst muligt publikum, hvorend de må færdes i et center.
I 2020 blev det både til en Samsung LED impact skærm i Lyngby Storcenter på 3 x 5,5 meter og en i Amager Centret på 2 x 3 meter. Sidenhen er der kommet endnu flere installationer af sådanne skærme til. Blandt andet i Frederiksberg Storcenter og et par store udendørs storskærme ved en motorvej ved Halmstad i Sverige.
3D-DeepScreen-reklamer
I slutningen af november så den første 3D-DeepScreen-reklame, for første gang i Danmark, dagens lys. Det blev på den Samsung LED impact skærm vi installerede i Lyngby Storcenter tilbage i efteråret 2020. Serien “The Witcher” på Netflix fik en masse opmærksomhed omkring sig og man må sige, at med den wow-effekt reklamen havde, så er den 3D-gimmick i reklamer kommet for at blive. Det er klart at jo større skærm – des større effekt.
Se indslaget i Go’morgen Danmark om den første 3D-DeepScreen-reklame i Danmark her:
https://vimeo.com
Fotos: CIPEX